نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹
آبان


   سوال: تصویر فوق چه ارتباطی با مسکن مهر دارد؟ 

 

   1 ) فردی که در عکس دیده میشود، با نشان دادن عدد هفت، سعی در کوچک شماری، سرپوش گذاشتن و تخفیف ابعاد فاجعه « با خاک یکسان شدن مسکن مهر » دارد و می خواهد بگوید ریز می بینم هفت ریشتر زلزله را ( با همین وقاحت (! 

 

   2 ) بسیجی دلواپس موجود در تصویر، با نشان دادن عدد هفت، با افتخار خود را از کسانی می داند که در روز هفت آبان، روز کوروش کبیر، جلوی هموطنان را در ورود به مقبره آن فرمانروای عظیم الشان گرفته و به عنوان مزد این عمل شنیع، چند واحد مسکن مهر از سران فاسد حکومت دریافت کرده است. ( کوفت بخوری ایشالا (!

 

   3 ) نوشته پشت پیراهن این بیسواد، دلالت بر این دارد که او و همدستانش می خواهند کاخ سفید را تبدیل به طویله کنند. خب این چه ربطی به مسکن مهر دارد؟ پاسخ این است که آن ها می خواهند در قالب پیمانکاران بی مرز، به آمریکا سفر کرده و شبانه مدل کاخ سفیدِ مسکن مهر را جایگزین کاخ سفید اصلی کنند تا در ادامه با انفجار یک موشک در تونل های زیرزمینی، تمام آجرنماهای کاخ سفید را پایین بریزند.

 

   4 ) از سینوس زاویه افق دید چشم راست او ( که با دسیسه سران رژیم، در عکس مشخص نیست) میتوان فهمید که او می خواهد به مردم زلزله زده دهن کجی کرده و بگوید: « متاسفم که از هفت ریشتر زلزله مردید! در ژاپن ( پدرسوخته میخواهد ژاپن رفتنش را به رخ ما بکشد) وقتی می خواهند بگویند چرا بی حالی، می گویند: مسکن مهر هفت ریشتری»!!! آی هموطن! متوجهی که چه گفت؟ یعنی مسکن مهر آنقدر محکم است که حتی حال لرزیدن با زلزله هفت‌ ریشتری و امثالهم را هم ندارد؟!؟!

 

   لطفا عدد گزینه موردنظر خود را، با سوییچ ماشین روی کتیبه های تاریخی حک کنید تا در تاریخ آریایی باقی بماند! 

 


کانال نوشته های یک پسرقمی: @qomboy_blog

  • محمدعلی حسینی