نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

بی دندان ها به بهشت نمی روند!

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

رسول خدا – صلی الله علیه و آله- به پیرزنی که دندان هایش ریخته و دیگر اثری از زیبایی در چهره اش نمانده بود فرمود:« بدان که هرگز پیرزنی که دندان هایش ریخته باشد وارد بهشت نخواهد شد.»

پیرزن از سخن پیامبر ناراحت و غمگین شد و از غصه شروع به گریه کرد.حضرت فرمود:« چرا گریه می کنی؟»

پیرزن گریه کنان گفت:« زیرا دندان های من هم ریخته است، ای رسول خدا.»

پیامبر – صلی الله علیه و آله- تبسمی کرد و فرمود:« لا تدخلین الجنة علی حالک» تو که با این حال وارد بهشت نخواهی شد.(خداوند زنان بهشتی را جوان و سالم به بهشت خواهد برد.)

دل غمگین پیرزن، از کلام رسول الله(ص) غرق نور وسرور شد.


بحارالانوار ، ج16 ، ص 298

برداشت شده از کتاب« تبسم آفتاب»........غلامرضا حیدری ابهری......انتشارات دلیل ما 

  • محمدعلی حسینی

شما هم نظر بگذارید  (۱۸)

خدا رو شکر خیالم راحت شد

اما مطلب جالبی بود
ممنون
برقرار باشید.
مطلب جالبی بود ممنون
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • مجاهدین مهدی موعود(عج)
  • باسلام خدمت شما
    با مطلبی تحت عنوان(غده سرطانی خاورمیانه)به روزیم.
    فرصت کردید،تشریف بیاورید.
    منتظر نظرات ارزشمند شما در این زمینه هستیم...
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.چشم
    یا رئوف

    ثبت نام خادمی شهدا ....
  • سعید عزتی
  • سلام خیلی جالب بود


    ممنون از اینکه سر زدید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • حسین(مسیحا)
  • سلام
    یا علی
    زیبا بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • همیار ختم صلوات
  • از حضور سبزتان در وب صلوات گویان دزفول ممنونیم . قدمهای نورانی تان در مسیر روشن و پاک شهیدان ؛ استوارتر . پاینده باشید .
    سلام
    پیشاپیش ولادت حضرت محمد صلی الله علیه و آله را بر شما تبریک عرض می نمایم.
    با مطلب " ما و موسیقی " به روز هستم.
    یا علی مدد

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/?p=14062
    منتظر مطالب بعدی شما هستیم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون
  • منتظر آقا
  • سلام..ممنون از لطفتون..
    چون واقعا به دعاتون نیاز دارم...
    تنها...و غمناک و شرمنده محبوب ...
    سلامم رو به خانم معصومه برسونید...
    بهشون بگید منتظرشونم...
    شما هم با افتخار لینک شدید...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.خواهش می کنم....چشم
    سلام بزرگوار
    خوبی

    عیدت مبارک


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.

    ممنون.

    عید شما هم مبارک
  • جامانده از پرواز
  • میلاد مسعود نبی مکرم اسلام مبارک باد
    خیلی جالب بود :)
    عیدتون هم مبارک
  • ღ یـــاس ღ
  • جمله ‌ی پیغمبران از او خبر آورده‌اند
    او ابوالقاسم محمد، انبیاء را زیور است

    هر خطِّ قرآن بود تعریفی از رفتارِ او
    او خودش تفسیرِ هر حرفِ کتابِ داور است

    در مقام او فقط این جمله‌ را گویند و بس
    حق که چون نوری ست، او نورِ خدا را پیکر است

    گر چه دین های زیادی پیروانی داشتند
    دین او اسلام و از ادیان دیگر سر تر است

    از زمین و نه فلک آوای احمد می‌ رسد
    از همه ارکان هستی یا محمّد می‌ رسد
    سلام
    با مجموعه (خاطرات شهدا )در هر روز مطلب و خاطره ای از شهدا
    در فضای مجازی مهمان شهدا هستم
    امیدوارم مورد شفاعت شهدا قرار بگیریم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.
    انشاءالله که موفق باشید
  • الهی به امیدتو..
  • سلام..
    ممنون از حضورتون.
    پست قشنگی بود.
    خدا قوت..
    در پناه حق پیروز باشید.

    یا مهدی..!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    سلام علیکم
    وبلاگ زیبایی دارید با مطالب ارزشمند...
    خدا اجرتون بده
    این عید عزیز رو به شمام تبریک میگم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.
  • مهد شکوفه های منتظر
  • سلام وبلاگ بسیار جالب و دیدنی دارید از اینکه به وبلاگ ما سر زدید کمال تشکر را داریم باز هم به ما سر بزنید.تبادل لینک با شما باعث افتخار ماست لطفا ما را با نام "مهد شکوفه های منتظر "لینک بفرمایید و به ما خبر دهید با چه نامی شما را لینک کنیم.یامهدی

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون.
    لینک شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی