نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

تهران در آخرالزمان

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


« امام صادق علیه السلام دربارۀ تهران در آخرالزمان می فرماید : تهران به حدی می رسد که کاخ هایش چون کاخ های بهشتی می شود و زنانش چون حور العین می گردند.لباس های کافران را می پوشند ، خود را به شکل مستکبران در می آورند، بر زین ها سوار می شوند ، به همسران خود تمکین نمی کنند و در آمد شوهرانشان آن ها را کفاف نمی دهد.از آن ها به قله ی کوه فرار کنید و همانند روباهی که بچه های خود را برداشته اند و از لانه ای به لانه ای می گریزند ، کودکان خود را برداشته ، از پناهگاهی به پناهگاهی بگریزید .»

پ.ن :آیا تمام این موارد ، امروز به طور 100 درصد محقق نشده است؟؟؟


1. الزام الناصب ، ص 183 ؛ منتخب الاثر ، ص 430 ؛ بحارالانوار ،ج 52 ، ص 258 ؛ روزگار رهایی ، ج 2 ، ص 762.

رونوشت از کتاب : موعودنامه.....مجتبی تونه ای .... انتشارات مشهور

شما هم نظر بگذارید  (۳۱)

  • شهدای گمنام
  • سلام
    بروزیم
    تشریف بیارین ...
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    چشم
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86/
    منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
    پاسخ:
    سلام.

    متشکر
    سلام مطلب جالبی بود....

    موفق باشید...
    پاسخ:
    سلام.
    ترس دارد این روایات آخر زمان
    خداوند ما را از شر فتنه های آن نگه دارد
  • آرمان بدیعی
  • ممنون از بابت این روایت تکان دهنده.
    سلام
    ممنون از دعوت و مطلب عالیتون...
    .
    .
    .
    ینی کاخ های بهشت این شکلین؟؟
    مبارک ساکنینش، والا... اجداد ما که 30 سال پیش بار این گریختن و پناه گرفتن رو از دوش ما برداشتن.(((:
    یا علی

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان
  • سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "زنگان"

    مطلب شما در سایت " کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان "و"حرف تو " منتشر شد

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.لینک مطالب خود را جهت انتشار به ما بفرستید.

    هدیه سایت زنگان به شما

     امام علی علیه السلام:

    تَمامُ العِلمِ العَمَلُ بِمُوجَبِهِ؛

    کمال علم، عمل کردن به مقتضاى آن است.

    غرر الحکم: ح ۴۴۸۲گزیده غررالحکم و دررالکلم: ج1 ص45

     

    Zanghan.ir

    پاسخ:
    سلام.

    ممنون
    عجب....ممنون زیبا بود
    بسی تامل برانگیز....
    سلام دوست گرامی..
    با مطلب جدیدی آپم شریف بیارید خوشحال میشم....
    پاسخ:
    سلام.


    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/64341
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

    پاسخ:
    سلام.

    ممنون
    سلام،سایت تخریبچی 68 در راستای موضوعات فرهنگی،سیاسی،اجتماعی، رهبری و مقاومت فعالیت می کند.
    اگه دوست داشتید میتونید موضوع بعدی سایت ما رو شما مشخص کنید تا ما اون موضوع رو همراه با یک طرح گرافیکی تو سایتمون بزاریم.
    در صورت تمایل به همکاری با سایت ما، در گذاشتن مطالب با موضوعات بالا به ما اطلاع بدید. منتظر حضور شما هستیم.
    پاسخ:
    سلام.
  • باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)
  • خیلی وقت بود می‎خواستم دربارهٔ رفتارهای آقایان محترم این مطلب را بنویسم. امّا دست بر قضا همین که تصمیم گرفتم امروز بنویسمش، دیدم مصادف شده با ماجرای «طرح تکریم بانوان شهرداری تهران» که معرکه‎ای در حول و حوشش ساخته شده و از قضا به این درد دل من هم بی‎ارتباط نیست.
  • باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)
  • ما ساکنان قم هرچقدر خدا رو شکر کنیم بازم کمه.
  • سرزمین نور
  • با سلام وبلاگ بسیار زیبایی و پرمحتوایی دارید مایل به تبادل لینک هستید؟؟؟
    پاسخ:
    سلام.

    راستش مایل نیستم
    خدا رحم کنه.
    واقعا هم محیط تهران روز به روز داره بد و بدتر میشه.
    مخصوصا با اومدن امکاناتی مثل فضای مجازی در تلفن همراها.
     سلام
    با مطالب زیر در خدمتیم:
    -    تصاویر جالب و دیدنی دختران و زنان قبل و بعد از به سر کردن چادر
    -    دستور پیامبر برای پیشگیری از اختلاط زن و مرد
    -    اخلاص چیست؟/ فرق بین مخلِص و مخلَص چیست؟
    -    چرا شیعیان هنگام نماز دست‌باز می ایستند؟ آیا دست‌بسته نماز خواندن جایز است؟
    -    غذاهایی که همسرتان را دل شیفته شما می کند

    پاسخ:
    سلام.

  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    حدیث روز/ نشانه‌های ظهور در کلام پیامبر اعظم(ص)
    هرگاه علم از میان برداشته شود و جهل و نادانی ظاهر شود؛ خواندن قرآن زیاد، ولی عمل به قرآن کم شود، و قتل و کشتار فراوان،... فقهاء و هدایت کنندگان واقعی کم شوند؛ علمای فاسق و خیانتکار زیاد شوند،...جور و فساد زیاد شود.
    ابن عباس می‌گوید از پیامبر خدا حضرت محمد صلی الله علیه و آله در حدیثی نقل شده است که خداوند به او در شب معراج وحی کرد که به حضرت علی علیه السلام سفارش کند و نسبت به امامان بعد از او که از فرزندانش هستند آگاهی داد تا آنجا که فرمود: آخرین مرد از آنها، کسی است که عیسی بن مریم علیهماالسلام پشت سرش نماز می‌خواند. زمین را پر از عدل و داد می‌کند؛ چنان که از ستم فراگیر شده است... عرض کردم: خدای من و مولای من! آن (قیام مهدی) کی خواهد بود؟ خداوند به من وحی کرد، هرگاه علم از میان برداشته شود و جهل و نادانی ظاهر شود؛ خواندن قرآن زیاد، ولی عمل به قرآن کم شود، و قتل و کشتار فراوان،... فقهاء و هدایت کنندگان واقعی کم شوند؛ علمای فاسق و خیانتکار زیاد شوند،...جور و فساد زیاد شود، و منکر آشکار گردد، و  امت تو امر به منکر و نهی از معروف کنند،...


    متن حدیث:
    عَنْ اِبْنِ عَباس عَنْ رَسُولِ اللّه‏ِ صلی‏ الله‏ علیه‏ و‏ آله: فِی حَدیثٍ اَنَّ اللّه‏َ اَوْحی اِلَیهِ لَیْلَةً اَسْری بِهِ اَنْ یُوصِیَ اِلی عَلِیِّ وَاَخْبَرَهُ بِالْأَئِمّةِ مِنْ وُلْدِهِ اِلی اَنْ قالَ وَآخِرُ رَجُلٍ مِنْهُمْ یُصَلّی عِیسَی ابْنُ مَرْیَمَ خَلْفَهُ یَمْلأُ الاَْرْضَ عَدْلاً کَما مُلِئَتْ جَورا وَظُلْما... فَقُلْتُ اِلهی وَسَیِّدی مَتی یَکُوُنُ ذاکَ؟ فَاَوْحَی اللّه‏ُ عَزَّوَجَلَّ اِلَیَّ: یَکُوُنُ ذالِکَ اِذا رُفِعَ الْعِلْمُ وَظَهَرَ الْجَهْلُ وَکَثُرَ القِراءَةُ وَقَلَّ الْعَمَلُ وَکَثُرَ الْقَتْلُ وَقَلَّ الْفُقَهاء وَالْهادُونَ وَکَثُرَ فُقَهاءُ الضَّلالةِ وَالْخَوْنَةِ... وَکَثُرَ الْجَورُ وَالْفَسادُ وَظَهَرَ الْمُنْکَرُ وَاَمَرَ اُمّتُکَ بِهِ وَنَهی عَنِ الْمَعْروُفِ...؛
    «اثباة الهداه، ج7، ص390-کمال الدین ج1 »
    پاسخ:
    سلام...

    خیلی ممنونم
  • سنگر عاشقان شهادت
  • سلام علیکم هم سنگر
    وبلاگ زیبایی دارید.
    اجرتون با آقا امام زمان (عجل اله فرجـه)[گل]
    به سنگر بنده هم سربزنید
    و اگه با تبادل لینکــــ موافقیـد اطلاع بدیـد!
    یا علی مدد...
    پاسخ:
    سلام . ممنون نظر لطف شماست 

    شما لینک شدبد لطف کنید بنده رو هم با نام نوشته های یک 
    پسر قمی لینک بفرمایید 

    التماس دعا
    سلام همسنگر ممنون از اینکه به وبم سر زدید  مطالبتون عالیه خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید یا علی (ع) خداحافظ
    پاسخ:
    سلام.

    موفق باشید
    سلام دوست من خوش حال میشم به وبم سر بزنید و مطلبم را بخوانید آماده تبادل لینک نیز هستم.
    پاسخ:
    سلام  
     
    ممنون از حضورتون 

    شما لینک شدید
    مطلبتون هم زیبا بود خدا اون روز رو برای ما نیاره ان شاء الله خدا همه مونو هدایت کنه...

    می دانی؟

    آنچه سالیان سال روحم را می آزارد

    فاصله

    است همان دردی که

    از من تا شماست

    فاصله

  • خادم المهدی
  • ز مردم دل بکن یاد خدا کن
    خدا را وقت تنهایی صدا کن
    در آن حالت که اشکت می چکد گرم
    غنیمت دان و ما را هم دعا کن.
    این مزخرفا چیه دارین میگن شما؟ واقعا فکر می کنین مردم اینقدر بی شعور و بی فهمن که بخوان همچین چیزی رو باور کن چرا احادیث جعلی درست می کنین و نشر می دین.
    اگر زنان اینگونه میشوند بی شک از بی غیرتی و لا ابالگی و نفهمی شوهران و پدران و برادرانشان است....حالا بیان بچه هاشونو بردارن و به کدام کوه مثل روباه فرار کنن در حالی که خود این مردان پایه گذار این بی حجابی و بی عفتی شدن

    پاسخ:
    سلام 

    ممنون از اینکه به این وبلاگ سر زدید و نظر خودتون رو فرستادید ....

     1.در مورد اینکه گفتید حدیث جعلی درست می کنیم و مزخرف میگیم، باید بگم که در انتهای مطلب 5 منبع ذکر شده که منابع موثقی هستند  و همان طور که می دانید ائمه معصوم ما هیچ وقت حرف لغو هم نمی زنند چه برسد به مزخرف ...بهتره با نهایت ادب در مورد این بزرگواران صحبت کنیم ....

    2.شکی نیست که بی غیرتی مردان هم در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.در مطلب گفته نشده که این بی عفتی ها فقط تقصیر زنان است....بهتره از اظهار نظرات متعصبّانه پرهیز کنیم چون هیچ سودی به حال ما ندارد ....

    اولین راه برای رفع مشکل ، قبول مشکله....

    سلام

    بسیار مطالب خوب و جذابی دارید . واقعا استفاده بردم . در مورد مطلبتون باید بگم من تهران را خیلی بدتر از چیزی که توصیف شده می بینم . من ساکن اصفهانم خداروشکر شهر شهدا و دارالمومنین . چند باری جهت کارهایی تهران رفتم خیلی صحنه های تکان دهنده و متاثر کننده دیدم و شنیدم . واقعا  طبق روایت زنان دارن از نظر ظاهری با انجام کلی اعمال جراحی زیبایی و هزینه های سنگین آرایش و ...زیبا ومانند حورالعین شده اند ولی وای از درون این گونه زنان که بسیار کریه و زشت و مهیب است . پیروی مردان از زنان و شبیه شدن زنان به مردان در  مرامو مسلک و رفتار همگی و انجام رفتارهای بی بند وباری برگرفته از رفتارهای زنان کشورهای غربی همگی بر این روایت گرانسنگ صحه می گذارد . خدا کند به حقیقت محمد وآل محمد (ص) همه ما از شر فتنه های اخرالزمانی در امان باشیم .

    واقعا بعضا فرار هم نمیشه کرد مانند باتلاقی  در این فتنه ها گیر کرده ایم و جزوی از زندگی ما شده است . یا صاحب الزمان الغوث و الامان

    پاسخ:
    سلام 

    ممنون از نظرتون ....

    بله همینطوره 
    خوش به حال شماکه درقم زندگی میکنید سالهاست که آرزودارم که نزدیکای حضرت معصومه(ع)خانه ای داشته باشم وازتهران خارج بشم .بسیارنیازمنددعایتان هستم
  • دلتنگ گل نرگس
  • دلم شکسته، دلم را نمی خری آقا؟
    مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا؟
    اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم؛
    تو آبروی کسی را نمی بری آقا ...
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
    اول از شما تشکر می‌کنم که در سایت من نظر دادید!
    دوم اینکه من فکر می‌کنم که در حدیث, تهران ذکر نشده, و این موضوع (این نشانه‌ها مثل ساختمان‌ها بلند) به آمریکا شبیه هست!
    این مطلب من رو بخونید : http://wisdomland.ir/?p=154
    با سپاس
    پاسخ:
    خواهش می کنم

    شما از کجا فکر می کنید که اینطور است ؟
    کذب محضه
    امام صادق فقط راجع به زنها حرف  می زدن؟؟؟
    پاسخ:
    نه .امام صادق ، امام شیعیان هستند و در هر امری که صلاح می بوده، سخنانی رو می فرمودند ....

    با سلام شما مطمئنید در روایت نام تهران آمده؟؟؟
    من که هر چه نگاه کردم نام تهران رو ندیدم!!!

    لطفا دقیق بنویسید که امکان سوء برداشت وجود نداشته باشه! کار علمی وقتی مفیده که دقیق باشه
    در پناه حق
    پاسخ:
    سلام .
    من به اصل روایت مراجعه نکردم و از کتاب دیگری که این روایت رو نقل کرده بود ، نوشتم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی