نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

من ... برگشتم ... ( پست ثابت )

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۲ ب.ظ

سلام ...

حالتون چطوره ؟؟؟ حال منم خوبه ... به قول بعضیا : عااااااااااااااالی

   خواننده های عزیز ! آلبوم جدید چی دارید ؟؟؟ ببخشید منظورم اون خواننده نبود ... خواننده های فهیم و باکلاس و به قول معروف #خاص_طور این وبلاگ رو میگم . نه که وبلاگمون خیلی فوق العاده است و دو سال و نه ماهه مرتب مطلب میذاریم توش ... !!!! 

خب از این مسخره بازیا بگذریم 

   آقا ما برگشتیم ( شایدم خانم ما برگشتیم ) خلاصه برگشتیم بعد از دو سال و نه ماه ... میخوایم نویسندگی کنیم ... البته نویسندگی که نمیشه بهش گفت . میخوایم خط خطی کنیم ... شما هم لطف کنید و عیب و ایرادهای خط خطی های ما رو بگیرید ... می دونم این نوشته های باباقوری ما در سطح شما نیست و شما اصلا یک سال نامزد جایزه نوبل ادبیات نباشید ، اصلا سالتون تحویل نمیشه و  ... ( عجب هندونه هایی ) اما لطف کنید و بخونید و انتقاد کنید ... من واقعا نیاز دارم تا یک عده ای بخونن نوشته هامو تا درجا نزنم ... پس شما این لطف رو به من بکنید ... ممنونم 

   راستی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور تلگرام و کانال های تلگرامی ، وبلاگ ما هم یک کانال خواهد داشت که تمام مطالب وبلاگ تو اون قرار میگیره و ممکن هم هست که مطلبی تو کانال بیاد و تو وبلاگ نیاد ... پس هوای کانال رو هم داشته باشید .

میشد اصلا این جا مطلبی نذارم و همش تو کانال باشه اما وبلاگ نویسی یه لذت خاص دیگه ای داره ... وبلاگ داراش میدونن... آره ... یا علی 

کانال وبلاگ :   @qomboy_blog

ای دی خودم  :  @qomboyblog

 

شما هم نظر بگذارید  (۱۳)

  • دست نوشته های سلطان احمدی
  • سلام دوست قدیمی خیر مقدم خوش آمدی
    امیدوارم بعد از غیبت طولانی حضوری فعالتر داشته باشی خصوصا اینک که دیگر فضای مجازی پر شده است از آرا و افکار مختلف و مقل قدیم در مهجوریت نیست....
    برایت آرزوی موفقیت همراه با عاقبت بخیری دارم
    پاسخ:
    سلام . 
    ممنونم از راهنماییتون 

    سلام خوش آمدید
    پاسخ:
    سلام . 
    ممنون
    سلام پسر!
    دنبال شدی!
    امسال کنکور داری؟!
    پاسخ:
    سلام . ممنونم . شما هم دنبال شدید 

    نه کنکور ندارم 
    سلام دوست عزیز 
    خیلی عالی این روزها که همه دریای تلگرام غرق شدن اینجا هستی
    کامنت یعنی یه حس خوب که هنوزم مونده
    میدونی من میگم حالا که می نویسی 
    حرفه ائی بنویس 
    شاید نویسنده پیره دستی شدی
    عرض ارادت بود که امدیم.
    پاسخ:
    سلام ... ممنونم 
    انشاء الله با توصیه های دیگران ، خط خطی های ما هم یه سامونی بگیره . 
  • آرمانهای انقلابی یک ملت
  • سلام
    خوش اومدی داداش
    پاسخ:
    سلام .ممنون
    سلام 
    پاسخ:
    سلام 
    علیکم السلام
    ظهر از سر کار اومدم خونه که دیدم قدم و قلم رنجه فرمودید . خوش اومدین ، در ثانی گفتم که دیدم ! پس می مونه از شما نوشتن ، که بنویسید و ما هم بخونیم ان شاءالله .
    پاسخ:
    سلام ... خیلی ممنون که وقت میگذارید و میخونید و انتقاداتتون رو بیان می کنید 
  • امیر کرمی
  • سلام..بنظر من ارزش داره ک ادامه بدی..یجورایی خط خطی هاتون ب دلم نشست(تا تو باشی اینقدر ب نوشته های زیبات نگی خط خطی)

    به وبلاگ کنکوری من هم سر بزنیدhttp://konkurihaye97.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام ... نظر لطفتونه ... ان شاء الله که تو کنکور موفق باشید.
    چه وبلاگ خوبی 
    دنبال کن دنبال میشی خیلی تشکر از شماها
    پاسخ:
    دنبال شدید.
  • محمد حسین ظرافتی
  • خوش گلدی
  • حمیدرضا اردیبهشتی
  • وبلاگ بسیار خوبی دارید...
    ما را هم دنبال کنید...
    پاسخ:
    ممنون... شما دنبال شدید
  • خانواده ی خانه
  • علیکم السلام ، خوشحالم که برگشتین ، به اینجا ، به همون جایی که بودین و از اون رفته بودین ، امیدوارم که به همونجا که از اونجا اومدیم برگردیم ، حالا از کجا ؟ 
    مثلا حافظ میگه : فردوس برین 
    پاسخ:
    سلام... ممنون
    سلام
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام... ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی