نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

تواضع

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۱۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

عالم ربانی و فقیه صمدانی، آیة الله العظمی میرزا حسن علی مروارید (قدس سره) ، در آخرین سفر زیارت عتبات عالیات در سال 1377 شمسی ، به همراه چند تن از نزدیکان برای دیدار با مرجع عالی قدر شیعه ، آیة الله العظمی سیستانی، به منزل ایشان رفتند.

با ورود حضرت آیة الله مروارید، آیة الله العظمی سیستانی به صحن حیاط آمدند و بعد از سلام، دست حضرت آیة الله مروارید را بوسیدند و خودشان یه جای یکی از جوان ها زیر بغل ایشان را گرفتند.حضرت آیة الله مروارید که در آن ایام چشم شان نمی دید، پرسیدند: ایشان کیست؟ 

حضرت آیة الله سیستانی پاسخ دادند: منم علی!


 افق پارسایی(ضمیمه هفته نامه افق حوزه)-دی ماه 1392

شما هم نظر بگذارید  (۲۱)

سلام
ممنون از حضور گرم و همچنین بابت دعوتتون.مطلب اموزنده ای بود.وبتون هم واقعا عالی بود چشم براه حضور سبز و تشریف فرمایی مجددتون  و همچنین پیشنهادات و انتقادات سازنده تون هستم.
یا علی 
...........
من شبی خواب دیدم که با خدا کنار ساحل قدم می زدم...
ردپای هر دوی ما روی ساحل به جا مانده بود...
به گذشته که برگشتم دیدم در هنگام سختی تنها یک ردپا به جا مانده است...
از خدا گله کردم که چرا در هنگام سختی رهایم کردی...؟؟؟!!!
خدا لبخندی زد و گفت:تو در آن موقع بر دوش من بودی
سلام
ممنون از حضور گرم و همچنین بابت دعوتتون.مطلب اموزنده ای بود.وبتون هم واقعا عالی بود چشم براه حضور سبز و تشریف فرمایی مجددتون  و همچنین پیشنهادات و انتقادات سازنده تون هستم.
یا علی 
...........
من شبی خواب دیدم که با خدا کنار ساحل قدم می زدم...
ردپای هر دوی ما روی ساحل به جا مانده بود...
به گذشته که برگشتم دیدم در هنگام سختی تنها یک ردپا به جا مانده است...
از خدا گله کردم که چرا در هنگام سختی رهایم کردی...؟؟؟!!!
خدا لبخندی زد و گفت:تو در آن موقع بر دوش من بودی
پاسخ:
سلام.یکی از دوستان به نکته ی خوبی اشاره کردن.ایشون گفتن که بهتره این متن ها رو دیگه ننویسیم چون یه جور برای خدا جسم قائل میشیم.پس بهتره ننویسیم.البته من میدونم منظور شما این نبوده،اما بهتره دیگه منتشر نکنیم
ممنون
  • یارخراسانی
  • سلام
    ممنون از دعوتتون.
    جالب بود.....
  • قراءقرآن
  • سلام وبتون خیلی قشنگه,به من هم سر بزنید و نظرتون رو بگید اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم.ممنون میشم از شما
    پاسخ:
    سلام.شما لینک شدید.لطف کنید و مرا با همین نامی که پیام دادم ، لینک بفرمایید.
    موفق باشین
    سلام بزرگوار . 
    از آَشنایی با شما خوشحال شدم . تشکر از دعوتتون.
    متن زیبا و پرمحتوایی ست کاش بفهمم و ادراک کنم. سپاس فراوان
    در پناه حق باشید 
    یاعلی
  • امیرحسین*شهر بهشت
  • سلام آقا محمد علی
    وبلاگ خیلی خوبی راه انداختی دوست عزیز
    مطلب خیلی جالبی بود ، ممنون
    و ممنون که به وبلاگم سر زدی ، خیلی خوشحال شدم
    وبلاگ دیگت (شهیدان) هم دیدم ، اونم عالی بود.

    در پناه حق موفق باشــــــــــــــی...
    پاسخ:
    با این همه تعریف شرمنده مون کردی.
    موفق باشین
  • چادر نماز
  • سلام خیلی ممنون که خبر دادید .
    عالـــــــــــــــــــی بود .

    موفق باشید
    در پناه حق .
  • باور ایرانی
  • چه کسی می گوید جاذبه رو به زمین است ؟؟؟
    من کسانی را دیدم که فارغ از هر کششی رفته اند تا بالا ، تا اوج …
    آری ؛ جاذبه رو به خداست !!!
    [لبخند][گل]
    ممنون از حضورت
    پاسخ:
    خواهش می کنم.موفق باشین
    سلام 
    دیالمه مردی فراتر از زمان !!

    تشریف بیارید[گل]
  • سرباز قائم
  • سلام
    وب خوبی دارید
    شما با افتخار لینک شدید.اگر مایل بودید میتونید من را با عنوان«سنگـــــــر18»لینک کنید

    یا حق
    پاسخ:
    سلام.ممنون.شما هم لینک شدید.
    سلام علیکم
    ممنون از حضورتون ...
    از این خاطره استفاده کردیم ...
  • فانوس شب
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    و
    تنبیه ومتنبه شدیم ...
    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    تواضع بزرگ‌مرد عراق "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/20050 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:

    "امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): فتنه یعنى کسانى شعارهاى حق را با محتواى صددرصد باطل مطرح کنند، بیاورند براى فریب دادن مردم."

    یا علی
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • سرباز قائم
  • «جانم فدای رهبر»

    سلام بسیجی
    با مطلب جدید «ویژه نامه 30 صفر» به روز هستم.
    سربزنید خوشحال میشیم.

    "نظر یادتون نره"


    یا حق

    پاسخ:
    سلام.چشم
  • قراءقرآن
  • ای همه دل‌ها، حرمت یا رضا
     خلق خدا و کرمت یا رضا

     جنّ و بشر، حور و ملک می‌برند
     سجده به خاک حرمت یا رضا

     بر سر این مملکت از بام طوس
     سایه فکنده، عَلَمَت، یا رضا

     نیست عجب گر که طواف آورد
     کعبه به دور حرمت یا رضا

    سالروز شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد.

    وب سایت قراءقرآن با یک پست جدید و شنیدنی منتظر حضور گرم شماست.

    [گل][گل][گل][گل][گل]

    پاسخ:
    سلام.به وبلاگتون آمدم.
    سلام. ممنون از حضورتون. جالب بود.  خداوند این مرجع عالی قدر را از گزند تمامی خطرات محفوظ بدارد.یاعلی
    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد
    پاسخ:
    ممنون
    سلام بسیجی
    من وبلاگ شمارو لینک کردم
    اگه دوست داشتید وبلاگ منم با عنوان «پــــلاکــــــ» لینک کنید

    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام.شما هم لینک شدید
    آی کبوتــر که نشستی روی گنبد طلا

    هر کجا پــر میزنی تو حــرم امام رضـا

    من کبوتر بقیعــم با تو خیلی فرق دارم

    جای گنبـد سرمو به روی خــاکا میذارم

    خونه ی قشنگ تو کجا و این خونه کجا ؟؟

    گنبــد طــلا کجا قبرای ویروونه کـــجا ؟؟

    اونجا هـــر کـــی میپره طایــر افلاکـــی میشه

    اینجا هر کی میپره بال و پرش خاکی میشه

    اونجـــا خادمــــا با زایــــر آقــــا مهــــربونن

    اینجـــا زایـــرا رو از کنـــار قبـــرا میــــرونن

    تو که هر شب میسوزه صد تا چراغ دورو برت

    به امام رضـــا بگو غریـــب تویی یا مـــادرت ؟
    .......
    سلام بزرگوار این ایام رو خدمت شما تسلیت عرض می کنم .
    برزو هستم خوشحال میشم تشریف بیارید[گل]
    پاسخ:
    سلام.اومدم
  • قراءقرآن
  • خادمت پشت در قصر خبر می خواهد
    از شب مبهم این فتنه سحر می خواهد

    کاش آن خوشه مسموم زبانش می گفت:
    لب شیرین تو انگور مگر می خواهد؟

    ای جگر گوشه که در حجره غم تنهایی
    زهر از جان تو انگار جگر می خواهد

    دل تو سوخته از درد به خود می پیچی
    لب خشکیده تو دیده تر می خواهد

    خوب شد اینکه جوادت به کنارت آمد
    پدر از نفس افتاده پسر می خواهد

    شهادت غریب الغربا امام رضا (ع) تسلیت.

  • محمدرضا شیخی
  • سلام دوست عزیز.این وبلاگ تونم لینک میکنم.اون نظر جناب آقای جا مانده رو اگر دوستان اهل سنت ببینند ما رو متهم به همان چیزی میکنند که خودشان بهش قائل هستند(تصور جسم برای خدا).میدانم که ایشان شعر گفته اند و منظور بدی ندارند اما بهتره گزک دستشون ندیم
    پاسخ:
    بله.درست می فرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی