نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

پیرمرد و پسرک واکسی

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

پیرمرد هربار که می خواست اجرت پسرک واکسی کر و لال را بدهد ، جمله ای برای خنداندن او روی اسکناس می نوشت.این بار هم همین کار را کرد.پسرک با اشتیاق ، پول را گرفت و جمله ای را که پیرمرد نوشته بود،خواند. روی اسکناس نوشته بود:«وقتی خیلی پولدار شدی،به پشت این اسکناس نگاه کن.» پسر با تعجب و کنجکاوی ، اسکناس را برگرداند تا به پشت آن نگاه کند.پشت اسکناس نوشته شده بود:«کلک! تو که هنوز پولدار نشدی!»

پسرک با صدای بلند خندید؛هرچند صدای خنده خود را نمی شنید.


کتاب:"داستان های حکمت آموز"

نویسنده:محمدغلامی

ناشر:بوستان کتاب

شما هم نظر بگذارید  (۷)

  • امیرحسین * شهر بهشت
  • سلام
    جالب بود
    ممنون...

    رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرموده اند: هر که مومنی را شاد کند، مرا شاد کرده و هر که مرا شاد کند، خدا را شاد کرده.      (اصول کافی،جلد4،ص559)

    پاسخ:
    سلام.خواهش می کنم.
    دستهایی که کمک می کند بی گمان بهتر از لبهایی است که دعا می کنند.

    کار پیرمرد قابل تحسینه . بقول شاعر: 
    زحق توفیق خدمت خواستم دل گفت پهانی
    چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    پیرمرد و پسرک واکسی "
    با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/20233
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:

    "امام علی (علیه‌السّلام): زشت‏ترین راستگویى، تعریف انسان از خودش مى‏باشد."

    یا علی
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • قراءقرآن
  • گرچه من سرباز هیچ و ساده ام /دل خوشم مهدی (عج) فرمانده ام

    گرچه فرمانده ام هست غایب ولی /دل خوشم بر نائبش سید علی

    ...................................................

    هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم/جان میدهیم و اما جانان نمی فروشیم

    دشمن اگر ببخشد کاخ سفید خود را/یک تار موی رهبر به آن نمی فروشیم

    ...................................................

    زیر علم غریبه روئیت نشدیم/با حضرت دوست بی محبت نشدیم

    در سال غبار فتنه یارب/شرمنده ی درگاه ولایت نشدیم

  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد
  • سالک ولایت
  • شمارا به بازدید از مطلب عفاف من ، افتخار من در وبلاگ حسین عصر دعوت می کنم .با نظرتان مرا یاری دهید .

    سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید
    پاسخ:
    سلام.لینک شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی