نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

من یک عقب مانده ام!

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

پسری هستم که امروزی ها به من می گویند "عقب مانده".

راستی ، چرا من عقب مانده ام؟؟؟

جوابش ساده است:

عقب مانده ام؛ چون دوست دختر ندارم.

عقب مانده ام؛ چون هنگام رو به رو شدن با نامحرم، سرد و سنگین برخورد می کنم و به زمین نگاه می کنم نه اینکه زل بزنم به چشمان او.

عقب مانده ام؛ چون ابرویم را برنداشته ام.

عقب مانده ام؛ چون روی نوامیسم غیرت دارم.بقیه هر چه می خواهند ، بگویند.

عقب مانده ام؛ چون صورتم مثل آینه برق نمی زند.

عقب مانده ام؛ چون یک پسرم و مثل پسران لباس می پوشم.

عقب مانده ام؛ چون مرا برق نگرفته که موهایم سیخ شود.

عقب مانده ام؛ چون شلوار پاره ، فاق کوتاه ، تنگ و چسبان نمی پوشم.

عقب مانده ام؛ چون پیراهنی نمی پوشم که بدن نما است و آنقدر کوتاه است که اگر کمی خم شوم....

عقب مانده ام؛ چون نمی دانم فلان بازیگر نامش چیست و در چه فیلمی بازی کرده است.

عقب مانده ام؛ چون نمی دانم فلان بازیکن در کدام تیم توپ می زند و چقدر پول می گیرد.

عقب مانده ام؛ چون نمی دانم فلان خواننده چه آهنگ چرت و پرتی خوانده است؟

عقب مانده ام؛ چون روی حرف رهبرم حرف نمی زنم و به او ایمان دارم.

عقب مانده ام؛ چون ایرانی ام و مدام از بدی کشور خودم و خوبی «اون ور آب» نمی گویم.

عقب مانده ام؛ چون قصد ندارم نمک بخورم و نمکدان بشکنم و بعد از اینکه درسم را خواندم به همان اون ور آب بروم.(حب الوطن من الایمان)

عقب مانده ام؛ چون می خواهم وقتی که خانواده تشکیل دادم ، فرزندان زیادی داشته باشم و اصلا نمی خواهم به جای بچه، سگ در خانه ام پرورش بدهم.

عقب مانده ام؛ چون.....

خدایا! درست است که من امروز یک عقب مانده محسوب می شوم اما هیچ غصه ای ندارم؛ چون می دانم عقب ماندن امروز، جلو افتادن فرداست.

پس،

معبودا! شکرت که مرا عقب مانده آفریدی.

شما هم نظر بگذارید  (۵۳)

  • ♥معبر سایبری بی سنگر♥
  • سلام واقعا جالب بود بله منم تقریبا شامل این عقب موندگی میشم البته از دید دیگران با تبادل لینک هم موافقم با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    ممنون.
    شما هم لینک شدید
  • پایگاه فرهنگی مذهبی جنگ و زن
  • با سلام
    پست زیبایی بود
    ممنون از دعوتتون
    خدا قوت
    با افتخار لینک شدید
    در صورت تمایل لوگو و لینک را قرار دهید
    یا حق
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    شما هم لینک شدید.
    موفق باشید

    سلام دوست عزیز

    مطلب زیبا و باحالی بود.بنده هم با این اوصافی که می فرمایید یک عقب مانده هستم که گاها افراطی هم خوانده میشوم.پس خوشبختم ا ز آشناییتون

    لینک شدید

    یا علی مدد

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون.
    شما هم لینک شدید
  • سید مرتضی
  • الهی بصیرمان کن تا اسیر نگردیم...
    ممنونم از حضورتان . موفق باشید
  • تفریحگاه اندیشه
  • سلام.استفاده کردم.لینک شدید

    پاسخ:
    شما هم لینک شدید
  • ♥معبر سایبری بی سنگر♥
  • دوباره سلام...

    منم شما رو لینکتون کردم با افتخار یاعلی
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • خورشید عالم تاب
  • حالا وبلاگ ما را از کجا پیدا کردی؟
    پاسخ:
    از اینترنت
  • عاشق(دوستدار) اهل بیت(ع)
  • سلام دوست عزیز از این که به وبلاگ چهارده معصوم سر زدید متشکریم وبلاگ خوبی دارید اگر ممکن است ما را با نام السلام علیک یا ابوالفضل العباس ع لینک کنید سپس خبر دهید تا شما را با چه نامی لینک کنیم با تشکر یاعلی
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون.
    شما لینک شدید
  • علی حسنوند
  • سلا م
    به به برو بچ قمی
    مطلبت قشنگ و با سلیقه بود.
    لینک شدید
    لطفا به اسم پاتوق بچه شیعه ها لینک  کنید
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون.
    شماهم لینک شدید
  • طاها ریحانی
  • سلام

    روزگارا:
    تو اگر سخت به من میگیری،
    با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،
    گرچه دلگیرتر از دیروزم،
    گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،
    لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست
    زندگی باید کرد...!
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون از متن زیباتون
  • طاها ریحانی
  • با سلام و احترام

    ممنونـــــــم از حضـــــورتـــون.

    وبــــلاگ خـــــوب و زیبایــی داریــــــــد.

    باعث افتخار ماست که در خدمتتون باشیم.

    لینک ما : "کربلایی سعید ذبیحی"

    بعد از لینک مارو باخبر کنید تا با افتخار لینکتون کنم

    راستی اسم لینکتون هم فراموش نشه.

    ارادتمند. ریحانی

    پاسخ:
    ممنون.نظر لطف شماست.
    شما لینک شدید.
    اللهم احفظ امام الخمنئی

    سلام بسیجی
    با مطالب جدید بروز هستم منتظر نظراتتون هستم

    یا علی 
    پاسخ:
    سلام.به وبلاگتون اومدم
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • سلام  بزرگواربسیارزیبانوشتی  اجرت باشهدا

     

     

    پاسخ:
    سلام.ممنون.

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • سلام بزرگوار بایک "سوال "بروزم


    شهدارایادکنیدباذکرصلوات

    پاسخ:
    سلام.
    به وبلاگتون اومدم
    سلام دوستان
    من کارمند اداره هستم محجبه در هرشرایط شغلی قرار گرفتم حجابم و لحن حرف زدنم عوض نشد چه وقتی که مجرد بودم و چه الان که متاهلم بسیار حرفها و نگاههای سنگین را حس کردم تحمل کردم چون قلبا خدا را باور دارم  عنوانهایی  مثل خبرچین و ... به خاطر ظاهرم ولی زمان همه چیز را ثابت میکنه فقط باید صبر داشت و یکی ازهمون همکارهایم به این نتیجه رسید که از روظاهر نباید قضاوت کردو متوجه شد.
    میخوام بگم عقب مونده کسی هست که خدا در هیچ گوشه ای از زندگیش نیست
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام.
    هنوز هم هستند کسانی مثل شما که دینشون رو به دنیاشون نمی فروشن.
    واقعا مایۀ مباهات هستین
    اما حیف که اکثریت جوانان امروز طور دیگری هستن متاسفانه
  • جوان گمنام
  • بگذار هرچه که می گویند بگویند به این عقب ماندگی 
    تا خدا را داری غم جهان و مردانش مخور
    یا علی
    مطلب باحالی بود
    خیلی لطف کردید سر زدید در ضمن لینک شدید.
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون.
    شما هم لینک شدید
  • بید مجنون
  • سلام

    برادر خوبم  اگر اینها اسمشون عقب موندگیه بهشون افتخار کن

    شما در مسابقه آخرت جلو افتادی

    ------------

    لینکتون کردم

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون....بله.... منم آخر پست گفتم که خدا رو شکر....شما لینک شدید
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/28925
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

    پاسخ:
    سلام.ممنون
    واقعا پست بسیار جالب و با ارزش و و غرور آفرینی هست.
    خدایا نعمت چشم و دل بیدار رو به همه جوانان به تمام کسانی که راه آشکار و روشن رو نمیبنند و نشون بده.
    در این راهی که قدم گذاشته ایم موفق باشید و استوار
    یاعلی


  • جوانان متظر
  • اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

    سم رب المهدی المنتظر

    السلام علیک یاصاحب العـــصـــــر و الزمان(عج) ..

    تنها شبای جمعه نیس که دلگیر است کافیست دلت گیر باشد...

    خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با

    هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش!

    شهید مصطفی چمران
    اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد
  • طلبه ی فضول
  • سلام...وقتی به این مطالبتان نگاه میکنم...گریه ام میگیرد...میگویم چرا من اینگونه نباشم...من به عقب ماندگی شما غبطه می خورم...و صمیمانه تبادل لینک با شما را می پذیرم...قدر خودتان را بدانید...این روزها اینچنین اخلاقیّاتی کم پیدا می شود
    اینا رو واقعا گفتم...نه واسه ی قمپز در کردن...واقـــــــعـــاً...
    راستی یه سوال...شما طلبه اید؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون. نه بابا اینطوریا نیست....شما قسمت" دربارۀ من" رو بخونید، گفتم چه جور آدمی هستم.از بیرون مردم رو می سوزونم از تو خودمو.

    طلبه نیستم..

    راستی لینک شدید

    سلام ممنون که سر زدین با افتخار لینک شدین

    پاسخ:
    سلام.شما هم لینک شدید
  • آقا معین
  • اگه همش بخوای عقب بمونی به قافله نمی رسی رفیق!
  • باشـگاه آزاد
  • سلام ممنون از اینکه سرزدید.شماهم لینک شدید اماممنو با چه اسمی لینک کردید؟
    به اسم باشــــگاه آزاد بلینکید ممنون
    پاسخ:
    سلام.با همین باشگاه آزاد لینک کردم.
    سلام
    وبلاگ جالبی دارید
    لینک شدین......
    پاسخ:
    سلام.شما هم لینک شدید
  • سیده مریم
  • واقعازیبابود وحقیقت داره موفق باشید.باموفقیت لینک شدید
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این خبر با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • مطلع الفجر
  • یارب

    سلام

    عالی بود،مخصوصا این قسمت "عقب مانده ام چون روی حرف رهبرم حرف نمی زنم و به او ایمان دارم."

    شما با افتخار لینک شدید

    التماس دعای فرج



    پاسخ:
    سلام.ممنون....شما هم لینک شدید
    سلام
    پیشاپیش ولادت حضرت محمد صلی الله علیه و آله را بر شما تبریک عرض می نمایم.
    با مطلب " ما و موسیقی " به روز هستم.
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام.ممنون
    سلام همشهری 
    خیلی قشنگ و جدید بود
    شما را با نام نوشته های یه بچه قمی لینک کردم
    خوشحال می شوم شما هم من را با نام انتظار لینک کنید
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون
    شما هم لینک شدید...

    اگه بچه قمی هستی که حتما باید لینک بشی
  • طلبه ی فضول
  • سلام...ببخشید واسه اسم لینک...درستش کردم...از این که به وبلاگمون سر زدید ممنون...راستی در مورد اینکه گفتید با هم صحبت کنیم در مورد طلبگی،باید بگم فعلا نمی تونم...چون می خوام برم مشهد تا دوشنبه...انشاءالله بعد از مشهد میام باهم یه دوره بگیریم...راستی شما نوشتید لینک شدید!!!...اما من نمی بینم!!!!!!
    ای ناقلا
    پاسخ:
    سلام.خواهش می کنم....سلام ما رو به امام رضا(ع) برسونید

    چرا مگه اسمتون" یادداشت های دوطلبۀ فضول" نیست؟ چرا دیگه.لینک کردم.(6 تا مونده به آخری)
  • طلبه عاشق
  • سلام دوست من ممنون که سرزدید ببخشید دیر شد ولی مطلبتون خیلی قشنگ بود منم عقب مانده ام وبه این عقب ماندگی افتخار میکنم راستی با تبادل لینک موافقم ولینکتون کردم!
    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون....شما هم لینک شدید
    سلام دوست عزیز ممنونم به وبم سر زدی وب خیلی قشنگی داری
    با افتخار لینک شدید
    خوشحال می شم منم لینک کنید
    پاسخ:
    سلام.خواهش می کنم...شما هم لینک شدید
    سلام همشهری
    یه وبلاگ جدید ساختم البته از رو شما کپی کردم (اونم بدون ذکر منبع هههههههه)
    میخواستم این متنو توش بزارم البته اگه اجازه بدی (بی اجازه که نمی شه )
    راستی شما رو هم لینک کردم اگه دوست داشتی با اسم «یه بچه قمی دیگه » لینکم کن ممنون

    پاسخ:
    سلام.
    اشکال نداره البته با ذکر منبع باشه دیگه.......

    خب یه چیزی بذار تو وبلاگت من یه امیدی داشته باشم که لینکت کنم
    سلام
    دیر بروز میشین ها!!!
    ممنونم...
    یه آدرس جالب!!:
    http://basirat14.ir/w/news.aspx?id=936

    خانم های خردمند.... : الگویتان رامشخص کنید.....
    الگو روش کار را نشان میدهد....الگو روش حجاب رامشخص میکند....

    الگویتان کیست؟؟؟؟؟
    1.بازیگران
    2.مجری های تلویزیون
    3.مادرتان
    4.دوستتان
    5.....
    یاالگویتان حضرت زهرای اطهرست؟؟؟؟؟؟؟


    سلام
    ممنون
    پیوند شدی داداش قمی....

    پاسخ:
    سلام.شما هم لینک شدید.
    با سلام.
    مطلب شما در زرین نامه قسمت وبلاگستان انتشار داده شد.
    منتظر مطالب خوب و بسندیده ی شما هستیم.
    ضمنا: مطلب شما در ساعت15 روی سایت قرار میگیرد.
    یاعلی.خدانگهدار
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • ساحت عشق ...
  • سلام

    در میدان میمانم تا نفس آخرم...

    راهی راه حسین،همقدم رهبرم...

    منم یه چند تا مطلب تقریبا شبیه مطلب شما دارم توی وبلاگم.البته مربوط میشه به ماههای قبل.خوشحال میشم سری بهشون بزنید.

    چند تا مطلب دیگه هم هست که از خودمه.اگه افتخار بدید اسمشونو میتونم بگم که برید گوشه چشمی بهشون بندازید...؟؟؟

    (خدایتان خیر دهد ...) یا علی ...

    پاسخ:
    سلام.حتما...به وبلاگتون اومدم و بسیار خوب بود
    سلام متن خیلی خوبی بود،آفرین
    بااجازه لینکتون کردم
    پاسخ:
    سلام.

    یک روز ز کوی اسمان می آید

    بر اسب سپید کهکشان می آید

    از بس که زمین ز بیداد پر است

    با تیغ علی(ع) صاحب زمان(عج) می آید


    با سلام و خدا قوت مطلب شما به عنوان بهترین های وبلاگی انتخاب شد و در قسمت "گلدون وبلاگی" منتشر شد.سایت حرف تو با آدرس:
    http://harfeto.ir/?q=node/21090
    http://dana.ir/News/51958.html
    منتشر شد
    خواهشمندیم مطالب تولیدی خود را به سایت حرف تو ارسال نمائید .
    هدیه سایت حرف تو به شما:
    پیامبر اسلام: عدالت نیکو است اما از دولتمردان نیکوتر، سخاوت نیکو است اما از ثروتمندان نیکوتر؛ تقوا نیکو است اما از علما نیکوتر؛ صبر نیکو است اما از فقرا نیکوتر، توبه نیکو است اما از جوانان نیکوتر و حیا نیکو است اما از زنان نیکوتر.
    (
    نهج الفصاحه، ح 2006)

    پاسخ:
    سلام.ممنون.
    باعث افتخار است
  • باشـگاه آزاد
  • نیا باران…
زمین جای قشنگی نیست!

من از اهل زمینم، خوب می دانم…

که زنبور گر چه گل دارد، ولی در سر خیال باغ گل دارد!

    سلام  آقای حسینی

    وبلاگت خیلی عالیه..
    این آدرس یکی از  وبلاگامه amer313.mihanblog.com
     توی وبلاگم، پست من یک عقب مانده ام!  را با درج اسم وبلاگت گذاشتم.

    راضی باش .
                                      یا علی
    پاسخ:
    سلام.
    اگر با ذکر نام باشه اشکالی نداره.من همیشه راضی ام
  • بیقرار ظهور
  • سلام برادر.خیلی خیلی مطلب خوبی بود.خسته نباشید.اجرکم عند الله
    پاسخ:
    سلام.ممنون از نظرتون
      kheili mardi ... alie ... link shodi dadash
    bebakhsh... dashtam mizadam... che zood ranji dadash... bazam bebakhsh ghasde badi nadashtam...
    پاسخ:
    agar tond raftam mazerat mikham

    سلام عالی بود ..موفق باشید..

    پاسخ:
    سلام.ممنون

    سلام

    مطلبی برداشتم وانتشاردادم جالب بود

    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید

    واقعا هیچ غلطی نمی توانند بکنند...

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9373

    وچقدر ما به این عقب ماندگی هایمان افتخار می کنیم.جالب درد و دلتون رو نوشته بودید
    یاحق
    سلام احسنت خیلی عالی منم مثل شمایم ولی کم سوادم 

    ببخشید کپی کردم ناراحت نمیشید
    پاسخ:
    سلام.

    لطفا با ذکر منبع ، کپی بفرمایید 
  • یه بنده خدا از خاکریز شهادت
  • سلام.
    خدایا همه ی مردمو «اینطوری» عقب مانده کن
    آمین
    پاسخ:
    سلام.

    الهی آمین
    سلام
    تو عقب مونده ای چون نمیدونی بچه زبادی که از پس تربیتش برنیای و همیشه.حسرت نداشته هاشو بخوره بعدا قراره چی از اب در بیاد و چه.مسلمونو شیعه ای به جمعیت کشورت اضافه کنی.عقب مونده ای چون بلد نیستی عادی به صورت یه خانم نگاه کنی بدون اینکه فکرت هزار راه بره.عقب مونده ای چون فکر میکنی اگه بری به قول خودا اونور اب درس بخونی و علمت رو زیاد کتی کفره و جرمه.من قمی برای تر همشهری فقط میتونم دعا کنم برا فکرت ذهنت.که از این مخرب تر نشه
    پاسخ:
    سلام 

    حتما برای من دعا بفرمایید ... محتاجیم به دعا
    منم یک عقب مانده ام... 
    نوشته هات به دل میشینه چون از دل میگی... 
    پاسخ:
    مخلصیم ... به پای نوشته های شما که نمیرسه چون دل شما پاک تره !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی