نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

اذعان تاریخی

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

شاه در یک مصاحبۀ تلویزیونی با بی.بی.سی، در پاسخ به سوال خبرنگار،به طور ضمنی به وجود شکنجه اعتراف نمود.در بخش هایی از این گفتگو آمده است:

خبرنگار: آیا شما از روش هایی که ساواک برای گرفتن اعتراف استفاده می کند،راضی هستید؟

شاه: این روش ها هر روز بهتر می شود.

خبرنگار: عفو بین الملل می گوید:هنوز هم کسی که به خاطر جرایم سیاسی دستگیر می شود،میان تاریخ دستگیری و تاریخ محاکمه شکنجه می شود.

شاه: باور نمی کنم.

خبرنگار:تصور می کنید ادعای مربوط به شکنجه و سوء رفتار با زندانیان کاملا بی اساس بوده و براساس دروغ هایی که مردم می سازند استوار است یا آنکه قبول دارید ممکن است نمونه هایی از شکنجه وجود داشته باشد؟

شاه:دیگر چنین کاری نمی شود،مدت هاست که نمی شود.

خبرنگار: مطمئنید؟

شاه:بله.1

پ.ن: دروغ که حناق نیست.


1.روزنامه کیهان،پنجشنبه 25 آذر 1355.ر.ک:ضمائم، سند شماره22

برداشت شده از کتاب«شکنجه گران می گویند...» ...قاسم حسن پور...انتشارات موزۀ عبرت

شما هم نظر بگذارید  (۶۲)

  • بسیجی نترس
  • ممنون که سر زدید
    جالب بود
    یا حق

    سلام با سفر نامه ژنو به روزم

    پاسخ:
    سلام.
  • لاله های بی ادعا
  • هوالحبیب

    سلام مومن

    ممنون از دعوتتون....مطلبتون رو تا حالا ندیده بودم....

    دروغ که حناق نیست!!!!!!!!!!!!!!!!

    موفق باشید...

    بروزم با جشن تولد ایران و افتخاراتمان....

    یا زهرا

    سلام برادر خوب بود کلیپش را هم میزاشتید.. من کلیپش را هم دیده بودم قبلا...

    از عکس این مطلب بگذریم در کل یک مقدار هیجان مطلبتان کم است...
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون
  • بیقرار شهادت
  • سلام
    جالب بود ممنون
    پاسخ:
    سلام.
  • آفتاب ولایت
  • سلام
    تشکر بابت دعوتتان
    ان شاالله همواره موفق و ولایتمدار باشید
  • خواهران بسیجی
  • از شما دعوت می کنیم برای مشاهده وبلاگ مشترک بنده-بیقرار ظهور- و سالک ولایت.با نظرات ارزشمندتون مارو یاری کنید در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع بدین
  • دختری از نسل حوا
  • با سلام
    مطلب جالبی بود
    مر30از حضورتون
    التماس2آ
    یا حق
    سلام ممنون جالب بود سرکوب نقد و پرسش چیزی که این روزها زیاد حسش میکنیم
    آپ هستم
    پاسخ:
    سلام.
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    عالی بود،
    فرهنگ پرواز
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از حضورتون
    ممنون جالب بود
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد
    http://golestanblog.ir/?p=15064
    میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر رهروان صدیقش مبارک باد!
  • دلبستگی امام زمان عج........... به امام ره و شهداء
  • وطن یعنی اذان عشق گفتن 
    وطن یعنی غبار از عشق رفتن 
    وطن یعنی هدف یعنی شهامت 
    وطن یعنی شرف یعنی شهادت 
    وطن یعنی گذشته، حال، فردا 
    تمام سهم یک ملت ز دنیا 
    وطن یعنی چه آباد و چه ویران 
    وطن یعنی همین جا ، یعنی ایـران
    سلام افسر سایبر آقا .... ! خدا قوت شدیدا . واقعا عالیه وبلاگت . یه پست جدید گذاشتم . حتما سربزن و نشرش بده لطفا به خاطر آقا . 
    تا که نزدیک شود وقت ظهورش صلوات
    تا رسد از سوی حق اذن حضورش صلوات
    بهر دیدار رخش خیز و دعایی تو بخوان
    تا که آید به عیان پرتو نورش صلوات
    [لبخند][گل][گل][گل]
    التماس دعای فرج . یازهرا.س.
    پاسخ:
    سلام.
    سلام
    با 35 سال... آپ هستم خوشحال میشم سریزنید
    پاسخ:
    سلام.
    با 35سال... آپ هستم خوشحال میشم سربزنید
    با تشکر
    خداوندادستانم خالیست،قلبم پرازارزوهای دست نیافتنی
    یادستانم راتواناساز،یادرونم راازارزوهای دست نیافتنی تهی ساز.

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    اذعان تاریخی "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/22131  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:

    "امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): بیست و دوم بهمن، برای ملّت ما در حکم عید فطری است که ملّت در آن، از یک دوران روزه‌ی سخت خارج شد؛ دورانی که محرومیت از تغذیه‌ی معنوی و مادّی را بر ملّت ما تحمیل کرده بودند."

    یا علی
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • خواهران بسیجی
  • سلام در وبلاگ های کوله بار شهدا و تازیانه های بی صدا با مطلب حماسه حضور به روایت تصویر به روزیم.
    پاسخ:
    سلام.
  • گلبرگ (قائم)
  • سلام در صورت تبادل لینک به اینجا مراجعه کنید (http://link_golbargdl.rozblog.com/)و بعد از تبادل لینک در پپوندهای ما لینک میشوید.
    پاسخ:
    سلام.
    سلام
    ختم قران گذاشتم مایل بودین شرکت کنین :)
    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید
  • طلبه ی فضول
  • سلام
    ببخشید یه مدت نیومدم
    معذرت...
    امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشید
    اما جبران می کنم
    با اجازه
    پاسخ:
    سلام.
    خواهش می کنم.بابا اشکالی نداره.
    سلام دوست عزیز
    اگه میخواهید از زوایای پشت پرده مذاکرات ژنو و حقیقت مذاکرات ژنو با خبر شوید حتما به پست جدید ما سر بزنید و مطالعه نمائید.
    همیشه باید نسبت به امورات پیرامون خود آگاه و با بصیرت باشیم.
    لطفا جهت بالا بردن بصیرت مردم نشر دهید.
    یاعلی
    اجرتون شهادت
    پاسخ:
    سلام.
  • خادم الحسین
  • السلام علی الحسین(ع)

    با تشکر از فعالیت شما در فضای مجازی

    با افتخار به این البکائون دعوت شدید

    منتظر نظرات شما هستیم

    www.aynalbokaoon.ir

    aynalbokaoon@gmail.com

    سلام

    زیبا و جالب بود.

    خدا قوت

    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • منتظر زمان
  • وبتان خیلی زیباست
    ولی حیف که به روز نیست
    فراخونی دعای دسته جمعی برای ظهور

    بنی اسرائیل با دعا و گریه ظهور منجی خود را به جلو انداختند

    بیایید ماهم برای ظهور امام زمانمان دعا کنیم

    باور کنید با همین تعداد کم میشود فرج را نزدیک کرد

    بیایید برای امام زمانمان کاری کنیم .
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    یادتون نره بیاید سر قرارمون . . . آقا منتظرنا.
    بسم الله رفیق . . . 
    التماس دعای فرج . یازهرا.س.
      

    باسلام

    با مطلبی با عنوان :

    برای شکستن حیا،یکبار کافی است !

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/11/27/haya13123123123

    بروز هستم!

    باتشکر

    فرهنگ پرواز

    پاسخ:
    سلام.
    سلام..
    خدا قوت بسیار زیبا و جذاب کار کردید..
    موفق باشید..
    خوشحالم میکنید اگه بهم سری بزنید..
    یا علی
    پاسخ:
    سلام.

    سلام

    کارتون عالیه

    دوباره به ما سر بزن

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام.
    ممنون
  • عبدالحسین
  •  در کاخ مجلل خبر از عشق مجو/ که سعادت همه در کلبه درویشان است.
     سلام ببخشید یه مدت نبودم [لبخند]

    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از حضورتون
  • وحید برومند
  • سلام برادر....

    شما را با افتخار لینک کردیم...

    ممنون از لطفتون

    پاسخ:
    سلام.
    چرا اینقدر دیر؟؟؟؟
    سلام سید جان
    خدا نبخشه پادشاهنی رو که جز ننگ و خواری چیزی واسه کشورمون نداشتند.
    موفق باشید آقا محمد حسین
    پاسخ:
    سلام.
  • مسیح کردستانی
  • بنده خوب خدا سلام..
    با افتخار لینک شدید تا بیشتر بهتون سر بزنیم... و ممنونم از دعوتتون...

    التماس نور .. یاحق ج
    پاسخ:
    سلام.

    ممنون
    و خدا خواست که یعقوب نبیند یک عمر /شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد /سلام ببخشید یه مدت نبودم تشکر از حضور گرمتون تو وبم تو این مدت یا علی
    پاسخ:
    سلام.
    خواهش می کنم.
    موفق باشید
    نه زمین باش و نه خاک ، که تو را خوار کنند

    وانگهی ذهن تو را پر ز مردار کنند

    آسمان باش که خلقی به نگاهت بخرند

    وز پی دیدن تو ، سر به بالا ببرند
    دلمان به مستحبی خوش است که جواب ان واجب است
    السلام علیک یاصاحب الزمان
  • نرگس روزبهانی
  • چقدر باحاله که اینجا کسی واسه مطلب کامنت نمیگذاره!
    ازختم قرآن تا...
    به بلاگ ماهم سر بزنین بالایک وکامنت مطلبتونم انصافا قشنگ بود
  • سید رضا حسینی
  • یا غریب تر از مهدی سراغ دارید می گویند همه ما هر روز او را می بینیم اما نمی شناسیم. اوج غربت یعنی این ............. و نتوانی به مردم بگویی مردم من مهدی ام .......................
    وبتون عایه خوشحال میشم به وب بنده حقیرهم سر بزنی و نظر بدی
     
  • سید رضا حسینی
  • یا غریب تر از مهدی سراغ دارید می گویند همه ما هر روز او را می بینیم اما نمی شناسیم. اوج غربت یعنی این ............. و نتوانی به مردم بگویی مردم من مهدی ام .......................
    وبتون عایه خوشحال میشم به وب بنده حقیرهم سر بزنی و نظر بدی
  • ««راهـــــــــــــ شــــیـــــعــــــــه»»
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید خوشحال می شوم افتخار تبادل لینک بدهید.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام.
  • منتظرآقا...
  • سلام و خدا قوت..
    اللهم عجل الولیک الفرج...
    .........................................
    بنظرتون چه باید کرد؟؟
    منتظرتون هستم..
    پاسخ:
    سلام.
     سلام
    اعتراف به حقیقتی شیرین: ما مجهز به سلاح هسته ای هستیم!
    لطفا برای خواندن این پست چند دقیقه ای وقت بگذارید
    یا زینب(س)
    پاسخ:
    سلام.
    سلام
    ""آژانس مسافرتی اعتدال"" با خدماتی متفاوت از دیگر آژانس ها!!
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام.

    ممنون از حضورتون

    یاعلی

  • به یادشهدای گمنام
  • رهبر انقلاب: ملت ایران باید خود را قوی کند. اگر ملتی قوی نباشد، به او زور میگویند، از او باج میگیرند و به او اهانت میکنند. سه عنصر یک ملت را قوی میکند: اقتصاد، فرهنگ و علم. امروز ما در دانش پیش میرویم اما در اقتصاد و فرهنگ، اهتمام بیشتر لازم است.
    سلام همسنگری
    عیدتون مبارک
    با مطالب جدید بروز هستم 
    نظر یادتون نره

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    عید شما هم مبارک

  • آشــیــــــان
  • "آقای رئیس! کیش ما اینجاست! دریابیدش!"
    عرض سلام و خدا قوت و تبریک به مناسبت سال نو،
    چشم به راه حضور ارزشمند شما هستم...
    یا زینب (س)
    پاسخ:
    سلام.
    نه با “دوستت دارم” های گاه و “بی گاه” (!) اینترنتی ...
    ادامه دارد...
    سلام همسنگری
    حضرت «اقا» گفتند چمرانی که من می‌شناختم ......
    با پستی از دیدار امام خامنه ای از ابراهیم حاتمی کیا بروز هستم
    حتما سر بزنید
    نظر یادتون نره

    یاعلی  
    پاسخ:
    سلام.
  • معبر سایبری نسیمی از بهش
  • شاه دعا میکنم برگردی
    اخه دوست دارم بزنمت
    انتقام همه شهدای انقلاب رو بگیرم
    به ماهم سربزنید
    مارو فراموش نکنید.
    سلام همسنگری
    با 3 پست جدید«شهید غیرت+حضور یک اقازاده در حرم+هم محمد بود،هم منتظرالقائم» بروز هستم
    حتما سربزنید از دستتون میره ها.....
    نظر یادتون نره

    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام.
    سلام آماده تبادل لینک
    پاسخ:
    سلام.
  • محمدرضا شیخی

  • سلام علیکم.سالروز انتخاب آیت الله خامنه ای دامت برکاته به عنوان رهبر جدید انقلاب بر شما مبارک باد

    با موضوع جدید منتظر نظر ارزشمند شما هستیم

    ازدواج اینترنتی،ازدواج خیابانی،ازدواج بدون تعقل

    چنانچه خاطره ای یا تجربه ای در این باره از کسی شنیده اید مطرح کنید.مطمئنا نکاتی که ذکر می کنید راهنمای جوانان ما خواهد شد

    پاسخ:
    سلام.
    من که سنم قد نمیده از اون موقع خاطره بگم

     ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
    ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ یا امام خامنه ای ִ \
    ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
    ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
    ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
    ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
    ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
    ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ۞ִִ ִ ִ ִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

    ***

    خاطره شهید آوینی

    چند ماه پیش که از مکه برگشته بود تعریف می کرد که در عرفات گم شده . می گفت :

    « خیلی گشتم تا توانستم کاروان خودمان را پیدا کنم . من که گم بشوم دیگر چه توقعی از آن پیرمرد روستایی .»

    خیلی تعجب کردم .

    بعدها فهمیدم که حدیث داریم هرکس در عرفات گم بشود خدا او را پذیرفته است .


    ***

    سلام
    با 3پست بروزم. اونم چه پستهایی!!

    یامهدی(عج)

    [بدرود]
    پاسخ:
    سلام.
    سلام
    خیلی جالب بود
    میگن دروغگو کم حافظه میشه
    این آقا دیگه بی حافظه شده بود
    پاسخ:
    سلام.
    امشب طلب عشق زِدلدار کنیم
    شیطان رجیم را سر دار کنیم
    امر فرجش اگر مهیا باشد
    این ماه کنار یار افطار کنیم(انشاالله)
    سلام همسنگری....
    با مطالب جدید بروز هستم یادتون نره سربزنیدا!!!!!!
    نظر هم یاذتون نره

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
  • طلاب جوان
  • سلام بر دوست بزرگوار که مارا مورد لطف قرار دادی

    خیلی جالب بود

    التماس دعا

    پاسخ:

    سلام

     

    ممنون از اینکه اومدید. انشاءالله در درساتون موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی