نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

غیرت

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

  

اسیران جنگی را که نزد پیامبر (صلی الله علیه و آله)  آوردند، پیامبر دستور دادند که یکی از آنان را آزاد کنند.آن اسیر آزاد شده گفت:« پدر و مادرم فدایت ، ای محمد ! چه شد که از میان اسیران ، تنها مرا آزاد کردی؟!»

پیامبر فرمود:« جبرئیل از سوی خدا برایم خبر آورد که تو پنج ویژگی داری که خدا و رسول او ، این ویژگی ها را دوست دارند.این ویژگی ها عبارتند از : غیرت شدیدی که تو به خانواده ات داری، سخاوتمندی ، خوش اخلاقی ، راستگویی زبان و شجاعت

مرد اسیر، با شنیدن این پیام آسمانی، به حقانیت دین اسلام پی برد . اسلام را پذیرفت و از بهترین و پایبندترین مسلمانان شد.او بعدها همراه پیامبر در جنگی شرکت کرد و در همان جنگ نیز به شهادت رسید.

پ.ن:آقا پسر جوون،گرفتی مطلبو یا بازم می خوای دلیل بیاری؟؟؟


1.بحارالانوار: ج 71 ، ص 384

2.کتاب:حکایت نامۀ موضوعی پیامبر اعظم(ص)..................غلامرضا حیدری ابهری


  • محمدعلی حسینی

شما هم نظر بگذارید  (۱۴)

سلام
ایام بر شما هم تسلیت.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
بر در دوست به امید پناه آمده‎ایم
همره خیل غم و حسرت و آه آمده‎ایم
چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان
لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ‎ایم
  • چـــــــــــــــادرخاکی
  • ای آسمان بگرد و دل از غصه چاک کن
    خود را نهان چو جسم پیمبر به خاک کن
    دستی برون ز خاک کن ای ختم انبیا
    اشک غم حسین و حسن را تو پاک کن



    رحلت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله

    شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام

    و شهادت امام رضا علیه السلام

    را به عاشقان تسلیت می گوییم.
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/26519
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون.لوگوی شما در وبلاگ قرار گرفت.
    حسن شاه دین شرف بخشید ملک طوس را
    شمع، آرى میکند روشن دل فانوس را
    دیده را گفتم که این روشندلى از چیست؟ گفت:
    طوطیاى خویش کردم خاک شاه طوس را
    از براى خاکروبى درش روح الامین
    در کف خود هر سحر گیرد پر طاووس را
    اى که در اسماء اعظم عمر خود کردى تلف
    در خراسان آى وبنگر مظهر قدوس را

    اى غریب ترین غریب ها؛ قلب تو رأفتى به توان بى نهایت است؛
    پس طفل هاى بى پناه حاجت ما را دریاب و شفاعتمان را بپذیر

    شهادت امام هشتم بر شما دوست عزیز تسلیت باد
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/?p=13247
    منتظر مطالب بعدی شما هستیم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون
    سلام بزرگوار پست خوبی بود...برامون دعا کنید...حق نگهدارتون...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.محتاجیم به دعا...
    آسمان بارانی است
    اشک من هم جاری است

    شاید این ابر که می نالد و می گرید از درد من است
    ابر هم از دل من با خبر است

    شاید او می داند

    که فرو خوردن اشک
    قاتل جان من است

    من به زیر باران از غم و درد خودم می نالم
    اشک خود را که نگه می دارم با یه بغض کهنه

    من رهایش کردم باز زیر باران
    من به زیر باران اشکها می ریزم

    همگان در گذرند
    باز بی هیچ تامل در من

    سر به سوی آسمان می سایم؛
    من نمی دانم...

    صورتم بارانی است یا آسمان بارانی است



    ایام به کام
    خدایا؛
    تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛
    این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده،
    و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما،
    و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما،
    و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده،
    و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما.
    آمین ربّ العالمین.

    حلول ماه ربیع الاول مبارک
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " خدا و پیامبرش مرد با غیرت را می‌پسندند "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/20185
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام رضا (علیه‌السّلام): خدای تعالی فرمود «کلمه‌ی لااله‌الّا‌الله دژ من است، پس کسی که در دژ من وارد شود از عذاب در امان خواهد بود» به شروطی و من جزء شروطش هستم."
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • بـســیـجـــــی 75
  • سلام
    با مطالبی دربارهء فرقه های گسترش یافته در ایران بروزیم.
    منتظر حضور گرمتون هستیم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.چشم
    سلام
    باتشکر از ارسال مطلب شما به سایت نقل قول.
    مطلب شما منتشر گردید.
    موفق باشید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • وحید برومند
  • سلام برادر....
    ممنون که دعوتم کردید...
    وب زیبایی دارید...
    اگه مایلید باهم تبادل لینک داشته باشیم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون از اینکه دعوت منو قبول کردید.
    شما لینک شدید.
    بی زحمت لطف کنید و مرا با نام شهیدان در وبلاگ زیباتون لینک بفرمایید.
    موفق باشید.
  • montazere zohor
  • سلام
    ممنون از حضور سبزتون
    مطالب زیبایی دارید و همینطور وب زیبایی..............
    موفق باشید

    یا مهدی..............

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام/ممنون از حضورتان
    خداقوت
    سلام.اگرمایل به لینک هستید مرا خبر کنید ،ممنون.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.بله.شما لینک شدید.
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی