نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

تنها گناهکار

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

روزی امپراطور چین تصمیم گرفت از زندان قصرش بازدید کند و شکایت های زندانیان را بشنود.

یکی از زندانیان که متهم به قتل بود، پیش آمد و گفت: جناب امپراطور! من بی گناهم. مرا به این جا آورده اند ، چون فقط قصد داشتم همسرم را بکشم، اما قتلی مرتکب نشدم.

زندانی دیگر گفت: اعلا حضرت! قسم می خورم من بی گناهم. مرا به رشوه گیری متهم کرده اند، اما من فقط هدیه ای را پذیرفتم که به من دادند و من هرگز جرمی مرتکب نشده ام.

زندانی دیگری با گریه گفت: ای پادشاه دادگر! من بی گناهم؛ عده ای با من دشمنی داشتند و مرا به دزدی متهم کردند و به این جا آوردند.

به این ترتیب، همۀ زندانیان در برابر پادشاه، ادعای بی گناهی می کردند و تقاضا داشتند که دستور دهد آن ها را آزاد کنند، اما یکی از آن ها که جوانی تقریبا بیست ساله بود، در کناری ایستاده بود و چیزی نمی گفت.امپراطور از او پرسید: تو را برای چه به این جا آورده اند؟

جوان گفت: قربان! من گناهکارم، چون برادرم را در نزاعی زخمی کردم و سزاوار مجازاتم و این جا می توانم به عواقب کار زشتم فکر کنم.

پادشاه به جوان نگاهی کرد و فریاد زد: بی درنگ این جنایتکار را از زندان اخراج کنید! این همه آدم بی گناه این جاست! این آدم همه را فاسد می کند.*


* "داستان های حکمت آموز"----------محمد غلامی---------انتشارات بوستان کتاب

  • محمدعلی حسینی

شما هم نظر بگذارید  (۱۲)

  • باران (رازی در منتهی الیه مشرق)
  • جالب بود
  • آشــیــــــان
  • تا دهــان بسته نشود دل باز نمی شود
    تا عبد الله نشــوی، عــند الله نشوی
    آنگـــاه است که از انسان اگر ســـر برود ، سحر نـــرود
    "علامـــه حسن زاده "
    سلام.
    لینک شدید. لطفا ما رو به ناممون لینک بفرمایید.
    یا زینب (س)

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.شما هم لینک شدید.
    موفق باشید
  • زینت زن=حفظ حجاب
  • سلام.
    ممنون از حضورتون.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/?p=13613
    منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
  • فرهنگ الهی
  • معشوقا!

    چگونه در برابر عظمت و بزرگیت ، تاب ایستادن بیاورم؟

    آنگاه که مرا به سوی خود فرا می خوانی ، با شوق به سویت می شتابم و قلبم از عظمت دیدارت به لرزه می افتد و آنچنان بر سینه می کوبد که گویی هر آن به بیرون پرتاب خواهد شد.
    http://www.farhang-elahi.blogfa.com/post/241
  • سرباز امام زمان (عج)
  • سلام وبلاگ با ارزشی دارید امیدوارم که موقع به روز شدن خبر دهید.
    امروز در شهر مون ما منتظر شهیدی گرانقدری هستیم برای جزییات بیشتر به وبلاگ دیگه ام با نام هر که دارد هوس کرببلا سر بزنید.
    http://aznedokhool.mihanblog.com/

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.به هر دو تا وبلاگتون سر زدم.انشاءالله که ما توفیق شهادت را به دست بیاریم.
    موفق باشید
  • خادم الحسین
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    با افتخار در این البکائون لینک شدید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.خواهش می کنم.
    ممنون
    سلام لینک شدید.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون
  • طلیعه داران
  • به مناسبت 17 دی؛ سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب
    زن زیباست و ذاتا میخواهد بصورت یک موجود بسیار گرانبها باشد که مرد را به تسخیر خود دراورد، پس اگر همه جا به هر شکلی باشد ارزان شده و به ارامش ذاتی نمیرسد.
    مرد نیز ذاتا میخواهد زن را بصورت یک موجود گرانبها که کسی نمیتواند به ان دست بیابد در خانه داشته باشد.

    جامعه شناسان غربی دلیل اینکه در گذشته زنهای شرقی از محبوبیت بی نظیری بر خوردار بودند را حیا و عفت آنها میدانند
    علت اینکه امروزه عشقهای شرقی به عظمت گذشته مانند لیلی و مجنون شیرین و فرهاد نمیبینیم یا کمتر میبینیم این است که زنان به راحتی زیبایی های خود را عرضه میکنند و چیزی که فراوان باشد و آسان بدست اید ارزش خود را از دست میدهد و بهایی ندارد
    به همین خاطر جوامع فاسد به پدیده هایی همچون همجنس گرایی و ... روی میاورند
    وقتی از خانم های بی حجاب دلیل کارشان را میپرسی پاسخ عقلی ندارند و اکثرا میگویند دلمان میخواهد به کسی ربطی ندارد
    در صورتی که حجاب یک مساله اجتماعی است نه فردی
    مانند این است که ما درون یک کشتی باشیم و کسی زیرپایش را سوراخ کند و بگویید به بقیه ربطی ندارد در صورتی که با سوراخ شدن کشتی همه غرق میشوند

    منبع: کتاب مساله حجاب اثر استاد شهید مرتضی مطهری

    پاسخ:
    پاسخ:
    واقعا ممنون.مطلب کاملا درستی رو بیان فرمودید.موفق باشید
    سلام...بسیار عالی و آموزنده بود...
    یاد خدا افتادم و اینکه همیشه در برابرش خاضع باشم و به بدیها و گناهانم اقرار کنم...
    انشاا...
    اجرتون با سیدالشهدا...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون.
    موفق باشید
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " تنها گناهکار زندان "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/20603
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام حسن عسگری (علیه‌السّلام): قلب احمق در دهان او و دهان حکیم در قلب اوست."
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم.ممنون
    سلام وتشکر از زحماتت ..موفق باشی محمد عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی