نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

رمضان در رمضان

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷ ب.ظ

   چیزی به اذان صبح نمانده . وقت آماده سازی تمام شده وحالا روزهای سخت و سوزان فراخواهند رسید ... روزهای امتحان !

   تشنگی و گرسنگی تو را محک خواهند زد . باید تا اذانِ رمضان دوام بیاوری اما حواست باشد به اذان شیطان اعتنا نکنی ... افق بهشت و جهنم از هم فاصله دارند !

   راستی یادم رفت بگویم ... بعضی روزها هوا غبارآلود است و تشخیص افق سخت ! می توانی از ستاره های آسمان قلبت کمک بگیری ! 

   آماده کن اراده ات را ... بانگ اذان صبح به زودی طنین انداز خواهد شد و دستان ما درکنار هم به سوی آسمان خواهد رفت ... أللّهمّ أهلَ الکِبریاءِ و العَظَمَه ...

 

  کانال پسرقمی : qomboy_blog@

شما هم نظر بگذارید  (۱۰)

عید مبارک...
پاسخ:
عیدشما هم مبارک
  • حمیدرضا وجدانی
  • سلام
    خدا از همه قبول کند
    عیدتان مبارک باد
    پاسخ:
    سلام . عیدشما هم مبارک
  • مهدی لطفی
  • سلام و تبریک 
    هم عیدتون مبارک هم دسته گل و اینا 
    شیرینی یادت نره 😉
    پاسخ:
    سلام . عیدشما مبارک . 

    ان شاء الله شما اول واسه آقازاده ها شیرینی بدین !
  • حسانه ......
  • سلام خیلی زیبا ست میشه کپی کنم تو بلاگم؟
    پاسخ:
    سلام . ممنون . 
     اگه ممکنه لینک وبلاگ رو پایین مطلب قرار بدید 
  • حسانه ......
  • سلام عید تون مبارک .متن تون کپی کردم.
    پاسخ:
    سلام . 
    موفق باشید
    سلام
    متن بسیا,  بسیار زیبایی است
    پاسخ:
    سلام . 
    ممنون
  • مهدی لطفی
  • شما اول مادر آقازاده ها رو پیدا کن. بعد شیرینی خودت رو هم بده چشم 
    پاسخ:
    مادر آقازاده ها رو شما باید پیدا کنید ;-)

    سلام، با تشکر از شما

     

    "رمضان در رمضان"

     

    با آدرس: http://harfeto.ir/News/24876.html

     

    در سایت حرف تو انتشار یافت.

     

    هدیه سایت حرف تو: پیامبر اکرم (ص) فرمود: هرکس آبروی مؤمنی را حفظ کند، بدون تردید بهشت بر او واجب شود.

     

    منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

     

    یا علی

    پاسخ:
    سلام . ممنون
  • مهدی لطفی
  • پس حالاحالاها از شیرینی خبری نیست. 😀😉
    وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی