نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

تمرین نویسندگی می کنم ... شما هم خط خطی هام رو غلط گیری کنید تا نویسنده خوبی بشم .

نوشته های یک پسر قمی

سلام . خوبید ؟ خوشید ؟
ممنون که اومدید تو این وبلاگ .
من یک پسرم ... متولد ۷۷ ... پس هنوز جوونم ... شاید بهتر باشه بگم تازه اول جوونیمه اما مطمئنا وقتی میگم جوون ، یاد تلف کردن وقت و بی بند و باری و ول بودن تو کوچه و خیابون نمی افتم . من جوونیم رو گذاشتم ( یعتی دارم میذارم ) پای تحصیل ... حالا اینکه چه رشته ای و چه دانشگاهی و ... بماند . اما بچه درسخونی بوده و هستم ... همین قدر بگم که معدل سوم دبیرستانم بالاتر از ۱۹.۷۰ شد .

حالا اینا رو چرا گفتم ؟ گفتم که بدونید تنبل نیستم و اصولا چون نمره یکم برای دانش آموزا شخصیت میاره ، خواستم برای خودم شخصیت بیارم :)))) حالا دیگه ...

چرا خواستم برای خودم شخصیت بیارم ؟؟؟ خب این چه سوالیه ... هر کسی دوست داره شخصیت داشته باشه دیگه ... شما عین ۷ میلیارد آدم رو ببینی و بگی « بی شخصیت » ، تقریبا ۹۹ درصدشون هیچ واکنشی نشون نمیدن ؛ چون زبون فارسی بلد نیستن !!!

اما جدا از شوخی ، جدا شدن از شوخی سخته ولی من این سختی رو تحمل می کنم و جدا میشم و جدی به شما عرض می کنم : می خوام بنویسم ... دیگه از این واضح تر ... نوشتن ... قلم ... کاغذ ... شما هم غلط هام رو بگیرید ... بی رحمانه انتقاد کنید ... باور کنید جدی میگم ... من واقعا از انتقاد شما استقبال خواهم کرد ... حتی از اون انتقاد هایی که به اختلاف سلیقه برمیگرده ... اصلا شاید سلیقه شما بهتر بود و من سلیقه ام رو عوض کردم ... پس از من انتقاد کنید ... مطمئن باشید من شما را به جهنم حواله نخواهم داد :)))

یاعلی

معاشرت با اهل ستم،ممنوع

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

این روایت از کتاب «هزار و یک حکایت اخلاقی» به تالیف « آقای محمد حسین محمدی» برداشت شده است:

ابوهاشم جعفری گفت: روزی حضرت ابوالحسن علیه السلام( حضرت رضا یا امام علی النقی علیهما السلام) به من فرمود :« چرا با عبدالرحمن بن یعقوب نشست و برخاست می کنی؟» گفتم: او دایی من است. فرمود:« او دربارۀ خدا به عقیدۀ بزرگی قائل است؛ زیرا خداوند را به صفت جسمانیت توصیف می کند ، پس یا با او بنشین و ما را ترک کن یا با ما بنشین و او را واگذار

عرض کردم: من که عقیدۀ او را قبول ندارم ، آیا مرا هم در این مورد گناهی است؟ فرمود:« فکر نمی کنی که او مورد خشم خداوند واقع شود ، تو نیز آن جا شریک بلای او می گردی. مگر نمی دانی یکی از اصحاب حضرت موسی علیه السلام  پدرش در قوم فرعون بود.همین که لشکر موسی از آب خارج شدند ، آن شخص از آن ها جدا شد تا پدر خود را نصیحت کند، ناگاه عذاب خداوند قوم فرعون را فروگرفت واو به همراه آنان غرق شد.

حضرت موسی علیه السلام از جبرئیل احوال او را پرسید ، جبرئیل جواب داد : بر دین و عقیدۀ پدرش نبود و در رحمت خدا است ؛ لکن هنگامی که غضب و بلای خداوندی بر قومی وارد شود کسی که نزدیک گناهکار باشد مبتلا می شود.»1

پ.ن: قابل توجه آقای روحانی و ظریف و خیلی های دیگه!!!!


1.پند تاریخ 89/4 - 90 ؛ به نقل از : بحارالانوار 54/16

  • محمدعلی حسینی

شما هم نظر بگذارید  (۱۰)

  • بیقرار شهادت
  • گوش به فرمان ولایتیم
  • سیدحسن نبی زاده
  • ما منتظر منتقم واقعه هستیم
    در سوگ علمدار یل واقعه هستیم
    مسرور نباشم به جشن شب چله
    چون چله نشین پسر فاطمه هستیم
    سلام خسته نباشید ..
    خیلی جالب بود من این داستان رو نشنیده بودم ... موفق باشید...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
  • دختران انجمن اسلامی عجب شیر
  • با سلام
    اربعین حسینی بر شما تسلیت باد...
    آپیم تشریف بیارین...منتظر حضور گرم و همیشگی تون هستیم
    در پناه حق

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
  • مقتدر مظلوم
  • سلام علیکم

    ممنون از حضورتون

    روایتی به جا و کارآمدی بود

    موفق و پیروز باشید

    یا حق
  • بصیرتیها
  • اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

    سلام علیکم همسنگر
    با یه مطلب سیاسی توپ در خدمت تونیم
    یادتون نره 9 دی نزدیکه
    یا علی مدد

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.چشم.انشاءالله یه پست توپ(مثل همین پست شما) اون موقع میذاریم تا کور شود هر آن که نتوان دید
  • هیئت محبین اهل البیت (علیهم السلام) قم
  • مَنْ وَثِقَ بِاَنَّ ما قَدَّرَ اللّه‏ُ لَهُ لَنْ یَفوتَهُ اسْتَراحَ قَلْبُهُ؛

    هر کس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده است به او مى ‏رسد ، دلش آرام مى ‏گیرد ...




    "امام علی (ع)"
  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب خوب شما
    این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد
    http://golestanblog.ir/?p=12898
  • بـــی سنگــ♥♥ـــر!!!
  • باز هم ادینه ای امد ولی مهدی کجاست؟

    یک نفر میگفت مهدی جمعه ها در کربلاست ...

    ♥♥☺آپمـــ☻♥♥
  • جعغر محمدی
  • کاملا ستم روا داشتید بر هموطنان غیور ما جناب ظریف و دکتر روحانی ،دکتر 25 سال کار امنیتی برای من و شما انجام داده ،خود رهبر فرموده اند شبی نیست که شما (دکتر روحانی ) را بالخصوص دعا نکرده باشم . عزت انقلابیون بر حق مستدام .جعفر محمدی جامی 
    پاسخ:
    شما بگویید ۱۰۰ سال کار امنیتی کرده باشند. اجرشان با خدا اما وقتی برای چند رای بیشتر نیروی نظامی کشور را تحقیر میکنند، نشان می دهد که یک نیروی جان بر کف امنیتی نیستند. ملاک حال فعلی افراد است. 

    ضمنا گاهی شما برای کسی دعا میکنید که به راه راست هدایت شود. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی